Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Philsemis
jeg var ude og købe et VGA Monitor cable - så jeg troede jeg kunne sætte computer til min store fladskærm . men udenheld . da jeg satte cablet i og gik ind så fjernsynet skulle se over computer så står der bare der intet signal . nogen der har haft samme problem eller ved hvordan man kan ordne det :D :D
Af Augu
Hey har selv et Lg fjernsyn, og det kan til tider drille lidt. Jeg har en Dell computer som jeg vil slutte til. Fik samme problem som du beskriver intet signal. Det du skal gøre, er at gå ind i indstillingerne på dit skrivebord altså

Højreklik og tryk egenskaber!

Tryk indstilinger i fanen!

Tryk på feltet Avanceret

Øverst i fanerne skulle du gerne kune indstillie til flere skærme, min hedder Catalyst(r) Controle center.

Herigennem skulle du kunne vælge en ekstern skærm, men du skal nørkle lidt rundt :-)

Havde en Samsung skærm før, og der var det betydeligt nemmere, da den selv detectede opløsning og indgang og alt.

PS: Husk at ændre din opløsning, til det som dit fjernsyn kører, ellers bliver billedet enten sort(For høj opløsning) eller grimt (Forlav opløsning)
Af Philsemis
årh mange tak for hjælpen :D . og det med øpløsningen det regulere lg selv :D . så det intet problem :p . men tak fordi du ville komme med et hurtigt og præcist svar som virkede
Af Augu
Selv tak, for en gangs skyld, rart at kunne hjælpe en med noget man ved 8)

Elsker også at bruge min Lg som puterskærm, langt federe end mit gamle Samsung tv
Af Philsemis
jotak :D