Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Rune B skrev: 01 sep 2020, 22:04 Forstår ikke alle de her hjemmestrikkede billeder?? Uden at angive det.

Original:

Billede
Faktisk fuldstændig enig. Hvis ikke man kan bidrage med noget ordentligt så lad være med at spilde vores andres tid. Tag det da seriøst i stedet for det skide hjemmestrik.
hugosarang skrev: 01 sep 2020, 14:52
Rasmus Larsen skrev: 01 sep 2020, 11:25 Vi har ikke hørt noget, så det er derfor jeg er nysgerrig. Det lyder godt med en opgradering, så nyere LG TV også kan anvendes.
Snakkede sådan set bare med B&O har i prøvet at kontakte dem? :)
Hvis vi kontakter dem formelt, så skal alt gennem PR og så får vi ikke noget ud af dem, før det officielt præsenteres. De vil gerne selv præsentere det på en fastsat dag.

Men vi snakker også med folkene udenom fra tid til anden. Her får man gode hints om, hvad der er på vej. :)
Der opponeres i første omgang nok mest imod, at du ikke angiver hvornår du Photoshopper og hvornår du gengiver kildematerialet som det ser ud. Jeg har i flere omgange bedt dig angive kilden, når du har sakset vores billeder uden tilladelse - især til brug i andre fora - og det er altså god skik lige at angive hvor man har et billede fra og hvorvidt man har manipuleret med det. I yderste instans, så kan der komme copyright-sager ud af det.
Af sd2100
Torben Rasmussen skrev: 01 sep 2020, 10:34 Jeg tænker, at sammenkoblingen bliver på samme måde, som med Eclipse og Harmony, så du har HDMI-CEC til at tænde og resten foregår via RJ45-forbindelsen. Jeg forestiller mig dog, at de så dropper HDMI-switchen i Soundcenter og blot bruger HDMI-portene i TV'et. For mig virker det som et led i kæden, som giver anledning til ekstra muligheder for at der går ged i det.
Er det ikke Sonos filosofien? Kun et kabel fra soundbar til tv, der så fungerer som hub? Jeg synes det virker fantastisk godt med Beam herhjemme hos os (hvis vi ser bort fra DTS manglen, men det er en anden diskussion).

Ved ikke om det er blasfemisk, men jeg ville ønske, at B&O blev en slags luksus Sonos, hvor man accepterer, at man ikke får ALT, men det man får virker 100% og er simpelt og enkelt at bruge.

Og sidst noget positivt. Den nye Stage stander ser fantastisk ud!!! Hvis der til Stage kunne kobles baghøjttaler til, ville Stage være perfekt!
Det er ikke Sonos-specifikt, men blot måden HDMI-ARC og HDMI-CEC virker på, så det er det samme på andre soundbars.

Hos Sonos virker soundbar så faktisk slet ikke som hub, da den ingen HDMI-switch har.
Rasmus Larsen skrev: 02 sep 2020, 06:22
hugosarang skrev: 01 sep 2020, 14:52
Rasmus Larsen skrev: 01 sep 2020, 11:25 Vi har ikke hørt noget, så det er derfor jeg er nysgerrig. Det lyder godt med en opgradering, så nyere LG TV også kan anvendes.
Snakkede sådan set bare med B&O har i prøvet at kontakte dem? :)
Hvis vi kontakter dem formelt, så skal alt gennem PR og så får vi ikke noget ud af dem, før det officielt præsenteres. De vil gerne selv præsentere det på en fastsat dag.

Men vi snakker også med folkene udenom fra tid til anden. Her får man gode hints om, hvad der er på vej. :)
Jamen så vil jeg gætte på det bliver den 17 november præcis 95 år efter de starter virksomheden :)
  • 1
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 333