Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af majbom
Halløj.
Jeg har et LG 32LF510U, som ikke længere reagerer på fjernbetjeningen.
Remoten er testet ved at filme ir-senderen og konstatere at den blinker. Batterierne er nye.
Jeg har genstartet TV'et.
Der er ikke noget stik til ekstern ir-modtager.
Der er ingen knapper på TV'et, så jeg kan slet ikke tænde det.

Nogle bud?
Af majbom
@bbplayer - Jeg er godt klar over at alderen siger nyt tv, men hvis det kunne klare et år mere, ville jeg værdsætte det :)

@jesperb-64 - tak for reminderen omend tonen måske kunne være blødere ;) De har godt nok skjult det "joystick" godt - det må prøves når jeg kommer hjem.

@PeterD - Tak for links. Det hjalp med at finde før omtalte joystick. Det er ellers billigt nok for et 43", jeg tror dog bare ikke der er plads til det, og som sagt måtte det gerne klare et år eller 2 mere :)

@Torben Rasmussen - Sorry for manglende info; der ER lys i dioden.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Joysticket er ganske godt skjult, hvilket faktisk er tilfældet med de fleste fysiske knapper efterhånden. Lad os høre om den reagerer på knapperne, for så kunne det evt. være IR-modtageren i TV'et den var gal med.
Af Supergris
PeterD, når man har været tilmeldt i næsten 12 år, vil jeg ikke længere omtale ham som en "ny bruger"! :)

Jeg kan godt forstå, du havde svært ved at finde omtalte joystick, men jeg tror nu nok alle TV har en form for manuelle kontakter, blot er de ikke altid lige nemme at finde, derfor kommer manualen ofte til hjælp, hvor det er godt, man som regel kan finde den på nettet, hvis man ikke længere har den liggende i gemmerne...
Af majbom
Supergris skrev:PeterD, når man har været tilmeldt i næsten 12 år, vil jeg ikke længere omtale ham som en "ny bruger"! :)

Jeg kan godt forstå, du havde svært ved at finde omtalte joystick, men jeg tror nu nok alle TV har en form for manuelle kontakter, blot er de ikke altid lige nemme at finde, derfor kommer manualen ofte til hjælp, hvor det er godt, man som regel kan finde den på nettet, hvis man ikke længere har den liggende i gemmerne...
Men det er nok den "titel" jeg har pga. antallet af indlæg (jeg er ikke ret aktiv herinde) Billede

Jeg synes også det var underligt at der slet ingen fysiske knapper var.

Nu har jeg prøvet at trykke, holde inde og skubbe joysticket - uden held Billede