Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Vi vil gerne køb en 55" LG

Hvis jeg vil køb i dag vil det højst sandsynligt være en B9S eller en C9

Har nogen en mavefornemmelse om det giver mening at vente til Black Friday for at få en god deal, eller skal vi slå til mens 2019 modeller kan fås til en god pris

Ærlig talte haster det ikke så meget, men priserne svinger så meget over et år at jeg er lidt i tvivl
Se mit indlæg om lanceringspriser vs. Black Friday-priser de seneste par år:
viewtopic.php?f=2&t=49702&p=312783&hili ... ay#p312783

B9S er en 2020-refresh af B9 og prisen har ligget konstant de seneste 3 måneder. Jeg har ikke fantasi til at tro, at den render nogle steder lige foreløbig.

Den eneste risiko for at prisen på B9S skulle få et nøk opad ville være, hvis C9 helt forsvandt fra lagrene og der dermed ville være et stort spring mellem prisen på B9S og CX, men mit bud er, at der kommer et godt tilbud på CX til Black Friday som vil holde prisen på B9S nede - i det mindste igen til den tid, hvis den nogensinde stiger de kommende tre måneder.

Husk på, at C9 blev lanceret til 18.999 og kom på tilbud til 7.999 på Black Friday 2019. Lanceringsprisen på CX var 14.990 kr. - altså 3.000 kr. mindre end C9. Det betyder ikke, at prisen på CX kommer under de 7.999 man skulle give for C9, men der er vel god grund til at tro, at den i hvert fald kommer et stykke under de 10.000 kr.