16 aug 2020, 09:28
Beckham skrev: ↑15 aug 2020, 23:09
@barslund69: Spændende betragtninger omkring XH modellen. Kunne måske være en mulighed for mig. Men det afhænger selvfølgelig af hvad Sony\SCG vil. Er lidt i tvivl, for jeg er nu ret sikker på at jeg også ville blive godt tilfreds med XF90. Skulle jo være endnu bedre på motion end min XE93, hvilket er en vigtig del for mig. Som nævnt ovenfor kunne jeg måske også finde på at spørge til en OLED. Simpelthen for at komme ud af det her tordenflue helvede....
Ja det er et tordenflue helvede og den tid man skal bruge på og klage osv med at få et nyt tv.
Jeg har som sagt begge tv i huset
Mit LGc9 er fra i foråret og der er pt ingen tordenfluer eller andet med det.
Mit Sony jeg lige har sendt tilbage var knap 3 år og havde 1 død tordenflue og en levende der kravet rundt i tvet. Derud over havde det flere pixel fejl
Så har knægten det sony tv XE 8005 jeg skrev før hvor der er 15 døde tordenfluer og det er fra 2017 så det er helt galt.
Men der er ikke tegnet ekstra forsikring på det så der er nok ikke noget at gøre

Sony 83A90j,Audiovector R3 front,SVS center,b&W 606 bag,SVS Prime Elevation High 2xSVS SB3000 Pro sub,Marantz AV7706, Emotiva XPA effektfor,shield pro 2019 Synology NAS 920+ Soveværelse 55 LG C9