Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af milo_DK
Hej!
Jeg skal finde et tv på 49-50 tommer, da det er det eneste jeg har plads til. Har forsøgt at bruge købsanbefalingerne fra flatpanels og at bruge søgefkt - MEN kan kun finde et tv i den størrelse jeg leder efter i anbefalingerne, og lignende tråde har søgt efter helt billige tv.

Jeg tænker max 6000 kr, og skal bruge tv'et blot til film.

Nogle anbefalinger? :)

Jeg har faktisk købt SAMSUNG 43" 4K QLED TV QE43Q60TAUXXC - men synes det er for småt og vil retunere det - så overvejer om de få tommer op til 49/50 vil gøre en forskel..
Forskellen op til de 55” vil også ligge i teknikken. Q70R har kun et 50 Hz panel i 49”, så hvis du kan få plads til 55”, så vil du have bedre chance for at få er bedre panel.
Af PeterD
Q70 er nok desværre det bedste bud i en 49".

Der mangler konkurrence i segmentet "mindre skærme" op til 50".

Hisense 50R7E/H43AE6100 fåes ikke i Danmark. Philips 50PUS6703 er udgået og aldrig rigtig været lagerført. Panasonics 40" og måske større GX800 er heller ikke at finde i butikkerne.

Ærgeligt at vi næsten er blevet et U land når det handler om gode små skærme. Sony gider heller ikke prissætte deres 49" XH95 fornuftigt, hvis den overhovedet findes i Danmark.

Køb bare Q70. Der er ingen konkurrence på markedet og dét er det bedste i disse år.