Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Theis Jensen
Hej

Jeg har kikket på et OLED tv, som skal fungere sammen med den kommende ps5 og Xbox series x.
Jeg ved godt, at det ikke bliver standard, men vil godt have en skærm der potentielt understøtter 4K, HDR og 120 fps på samme tid.

Jeg har overvejet LG OLED B9S, da den burde undersøtte det hele på grund af hdmi 2.1
Mit spørgsmål: Burde denne skærm kunne det hele i forhold til de kommende konsoller, eller er de 2000 kroner værd at give ekstra for LG OLED C9 som på papiret ikke tilbyder så meget ekstra?

Venlig hilsen Theis J
Af Supergris
Uanset hvad du ender med, så er jeg sikker på, du bliver tilfreds, så det handler vel mest om, hvor kært, du har dine penge, og om du er typen, der efter købet, stadig leger med tanken om: "Hvad nu hvis"?

I praksis er der ikke meget forskel at spore.

Der har været en tråd tidligere med samme emne, hvor jeg synes, dilemmaet bliver belyst så godt som muligt; du er vel den, der kender dig selv bedst, så du er selvfølgelig også dén, der bedst er i stand til at tage den endelige beslutning.
Husk, næste års TV er her allerede, så der vil hele tiden være et (eller flere) TV, der lige er en smule bedre (og sikkert en smule dyrere), end det du har stående, men dit eget TV bliver jo ikke ringere af den grund:

viewtopic.php?t=49957