Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Står i den situation at jeg lige har investeret i en PS3 og nu mangler jeg så en skærm der yder den retfærdighed. Det der i særklasse er vigtigst for mig er at den fungerer godt sammen med en PS3 og at den samtidig stadig giver en ok oplevelse på trods af at jeg lige nu, kun har ganske almindelig kabel-tv gennem antennen.

Er klar over at størrelsen og budgettet et et meget diskuteret emne men eftersom jeg er komplet fladskærm-rookie og jeg kan se at diskussionen de andre gange har ligget meget i forhold til den generelle kvalitet af billedet, vil jeg lige sikre mig at anbefalinger stadig gælder når mine krav skal opfyldes.

Indtil videre har kigget på Panasonic PX700 serien, mere specifikt denne: http://www.hifipriser.dk/Products/listp ... ?ID=398891

Og så det væsentlig mindre Sony 32D3000.

please help, jeg er uvidende =/

EDIT: Disse 2, udelukkende fordi jeg har set dem anbefalet i andre tråde. Vil lige slå fast at jeg absolut intet ved =)
Af IvRak
Jeg kører min PS3 på et Sony 40D3000, og det spiller bare perfekt sammen. Så "thumbs up" for 32D3000 herfra.

Men PX700, vil sikkert også give et fint resultat. Bare du er opmærksom på risikoen for burn-in (som ér til stede, selvom den er mindre på moderne plasma skærme).
Af skodko
Ingen andre kommentarer?
Af khougaard
Jeg har et PX700 som jeg fik lidt før jul, kan kun sige en ting, super.
Men man er jo også gået fra et gammel crt :)
Valgte PX700 da jeg ikke har mulighedfor ekstra lyd. og PX700 er et af de tv jeg har hørt med den bedste lyd indbygget, til en rimelig pris.
jeg har en Xbox 360 og en PS3 men når man bare sender signalet gennem HDMI så får man sku et smukt billede.
Har også et 32D3000 men har ikke prøvet at tilslutte PS3 eller Xboxén(den er sku for lille ;)

Ps: dit link er til PX70