Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af NumZie
Jeg har lige fået et lækkert Samsung LE46C650.

Jeg leder dog efter knappen der gør, at jeg kan gå fra alm. tekst-tv-funktion tilbage til tv-skærm uden at skulle igennem split-screen og gennemsigtig-baggrund først.

På nogle Samsung-tv er der åbenbart en 'fuld skærm-knap' på fjernbetjeningen, men det er der ikke på min.

Er der nogen, der kan hjælpe med dette?
Brugeravatar
Af MigSelv
Hej
På mit Samsung alrums tv, er der på remoten en tv knap, denne er placeret under powerknappen ( foroven venstre side ). Ved tekst tv, skal denne trykkes på, og man er straks tilbage på tv.
Af NumZie
Hm ja -den har jeg hørt om, men den har jeg ikke.
Under power og lys-til-remote-knappen sidder kun en Source-knap :(
Brugeravatar
Af MigSelv
Til gengæld kan jeg ikke komme fra ttv til tv, hvis jeg bruger ttx knappen. Denne viser ttv og næste tryk ttv samt halv tv billede.
Af NumZie
Ja det er jo netop mit problem - at jeg skal trykke 3 gange for at komme væk (ttv > split > baggrund > væk)...
Af MF-DK
Det er ikke kun Samsung det er galt med. Jeg kan heller ikke finde sådan en knap på de Sony Bravia fladskærme stående hjemme hos mig. Mærkelig "trend" af produktcenterne ikke at give os den mulighed.
Brugeravatar
Af HelenKristensen
Jeg kan ikke finde tekst tv, på mit nyindkøbte samsung 2020 new crystal UHD. Jeg fik at vide i forretningen, at der var tekst tv på. Hvor finder jeg det? Kan ikke finde det, i brugsanvisning.
Brugeravatar
Af HelenKristensen
Jeg kan ikke finde tekst tv, på mit nyindkøbte samsung 2020 new crystal UHD. Jeg fik at vide i forretningen, at der var tekst tv på. Hvor finder jeg det? Kan ikke finde det, i brugsanvisning.