Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ringdal
Hej. Jeg købte et 65 C9 fladskærm til 16.000 i Power i starten af måneden. Nu kan jeg se på Pricerunner, at det sørme var nede i 13.999 hos Elgiganten d. 6-7 maj. Derfor kunne jeg jo have fået prismatch og sparet 2k.

Mit spørgsmål er så, hvad jeres erfaringer er med prismatch. Kan jeg stadig få det? Eller skulle jeg have skrevet til dem, i de dage hvor EG havde det på lager? Er der nogle tips og tricks til, hvordan jeg måske alligevel kan få prismatchet, selvom EG har udsolgt nu?
Jeg var var ellers overbevist om at med ( aktuel) mener de at man skal kontakte dem inden tilbuddet udløber? Men hvis det er 30 dage man må gå tilbage i tiden og tjekke tilbud så er det da bare fantastisk! 2000 kr lige ned i foret

Mvh Michael
Man skal selvfølgelig kontakte dem mens tilbuddet er igang, det hjælper ikke at komme 2 uger senere og når tilbuddet reelt er et "udsolgt" produkt, som det jo bliver efter udløb. Så man skal reagere mens tilbuddet er der, og inden for 30 dage efter sit køb, så kan man glæde sig, ellers, så må man altså bare slappe lidt.
Ja, jeg læser bestemt heller ikke prismatch som om, at du bare kan hive en 2 uger gammel tilbudsavis frem og så bruge den. Det må være varer, som man kan få til prisen NU. Beklager, at det ikke fremgik - jeg læste det som "6.-7. juni" og ikke maj, dvs. at der ville komme et tilbud om et par uger, som så skulle matches tilbage til købsdatoen.