Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af svn
Hej alle

Jeg har fulgt meget med i debatten, og alle virker meget begejstrede for Panasonic PX 70 serien.

Er der nogen, der kender steder i KBH hvor man kan se disse i aktion?

:)
Af red_martians
Der er mange steder... Der ligger bl.a. et panasoniccenter ved damhussøen, og jeg ved da at tape-connection på vesterbrogade har et stående. Elgiganten sælger dem vist også.
Af tictac
Tag og besøg Sommer A/S, det er et panasonic center. Der har jeg selv købt det selv samme tv for nogen måneder siden. De giver rigtig god service og ved rigtig meget. Jeg er iøvrigt selv meget meget glad for min px70. Held og lykke med det nye tv. Du vil ikke blive skuffet.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
... som manden sagde: Tape Connection. De har afdelinger i både Kbh. og Århus. Findes der ikke en El-gigant i Århus eller omegn?
Af niels_1984
yakken skrev:... som manden sagde: Tape Connection. De har afdelinger i både Kbh. og Århus. Findes der ikke en El-gigant i Århus eller omegn?
jo der findes en i Århus C og i Viby J.
Af svn
det lyder super... :) 8)
Af svn
Ved ikke så meget om det... :) men er det lige meget hvilken en af alle de forskellige modeller af typen man vælger?

Og kan nogen anbefale en god og pålidelig netbiks? ::l
Af tommyv
Jeg er har også fulgt med i tråde omkring px70 og det ville blive mit køb, hvis jeg ikke kan skrave sammen til et pioneer, når stuen er færdig. Men der er en ny model px80 på vej i marts måned - Det kan du tage med i dine overvejelser

ny model højere pris vs ældre model med god pris

se tråd om de nye modeller her

http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=5878
Af Nick_S
Kan lige nævne for de interesserede at Merlin pr dags dato har sat nævnte model ned fra 13k til 9999,- i 42". Stadig 500 kroner dyrere end Geco, men så har du også et sted du kan gå ned og råbe af nogle folk hvis tingene ikke er i orden ;)