Ja, FONA er en møgirriterende kæde at handle med.
Jeg var fast besluttet på at jeg ville have et Sony KDL-40D3000 til min stue. De fleste steder (se Hifipriser.dk) sælges de for ca. 11.200,- men desværre er der ikke rigtigt nogen som har dem på lager før om 10-14 dage. Så jeg finder ud af at Fona har dem til 13.999,- Lidt dyrt, tænker jeg, der må være grundlag for et prisnedslag mod at jeg f.eks. køber et vogels vægbeslag til 1600,-. Jeg henvender mig derfor i en lokal FONA butik og efter få minutters snak om priser osv. er han villig til at sælge mig et eksemplar for 12000,-. Det er ok og et rimeligt prisnedslag. Men, så finder han ud af at han ikke har det på lager - han har kun udstillingsmodellen. ØV, tænker jeg - men flink mand som han var oplyser han at FONA i Frb. centeret og på Fisketorvet har flere på lager.
Cool nok. Så forbi Frb. centeret hvor sælgeren egentlig er flink nok, men forelagt den pris jeg har fået i en anden FONA butik siger, kun hvis jeg tegner en forsikring som koster 1700,-
Hvis ikke jeg tegner en forsikring, så er 12000 for lidt, men han vil dog sælge det for 13000. Hvorfor fanden er 12000 ok for den ene butik, hvis ikke det er det for den anden?? Endnu værre var knolden i FONA på Fisketorvet - han ville under ingen omstændigheder give nogen rabat. Fint, så brænd du bare inde med dit skidt og det nye parti (ca. 300stk.) som er på vej til Fona's butikker.
Det er da lidt underligt at de skal sælge det til overpris når de køber så store partier hjem.
Så nu venter jeg sku' nok og ser hvad KDL-40X3500 kan byde på.