Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af KingGuru
Jeg er på udkik, som alle andre, og en af de ting jeg falder over, er at næsten ingen har højdejustering.
jeg er næsten 2 meter høj, og har brug for at skærmen kan komme lidt op, for ellers får jeg sq ondt i ryggen med alle de timer jeg sidder foran skærmen.

Jeg har kikket på 2207h'eren, men nogle der har nogle alternative skærme jeg bør holde øjnene op efter. er det pris/kvalitet helt åndsvagt af mig at købe en 22" skifter jeg gerne. skal ikke under 20", men ellers er jeg fleksibel, pånær alt for meget på pengepungen.

KingGuru

Ps. er der anden forskel på 2207 & 2207h end hdmi vs DVI.
Af madsl
Viewsonic har bl.a. et par modeller med højdejustering. VG2230 (0-135mm) og VX2255 (0-80mm)
Senest rettet af madsl 12 feb 2008, 13:56, rettet i alt 1 gang.
Af yak
Eizo S2231WE-GY eller BK med EasyUP Stand har højdeindstilling op til 170 mm, og det er ganske meget.
Der kommer formentlig en anmeldelse af denne skærm på Flatpanels inden så længe.
Lenovo L22ox kan klare 110 mm på højden.
Begge er skærme i et lidt andet prisleje end dem som du nævner, men det kommer jo også an på hvad du skal bruge skærmen til.
De 2 HP skærme har andre forskelle end lige dem du nævner. Prøv at sammenlign på EDP-priser.