Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af weblance
nonamerequested skrev:
weblance skrev:
hypre skrev:Jeg tror du skal lige kigge igennem de andre posts i forummet, da meget af det er blevet gennemgået flere gang...

BDX modellen er lavet til de nordisk region og har skandinavisk menuer, dog mange Samsung modeller har Nordisk menuer software, den er bare ikke tændt. Det kan let gøres ved en kode til fjernbetjening.
Nogen der ved hvordan og hvilken koder der aktiverer skandinaviske menuer?
Brug den her guide: http://www.recordere.dk/forum/forum_pos ... dansk+menu - Virkede for mig :)
Tak For det - virker perfekt!
Af klingenberg
Dejlig morgen - Man ringer og melder sig syg på arbejde, og lægger sig for at knalde brikker. I samme øjeblik ringer det på døren, og jeg går ud for at se hvem fanden der vækker en 17-årig knægt op klokken 8 om morgenen.

Næh dog, post dk? Bestilte tv'et i går klokken 17.30, så det kunne da ikke allerede være det. Men jo, det var det squ, samsung m87 32" flatscreen stod der på pakken :p

Smutter ind og smider med det samme boxen til, DAMN det ser godt ud jo, og shit det er stort når man får det sat op. Havde overvejet et 37", men det havde godt nok været overkill.
Ulemper ved samsung er deres mega ringe og langsomme fjernbetjening, det fede er en god billed kvalitet til en fornuftig penge.
Fjernbetjeningen er da af en rigtig god kvalitet? Det er ikke verdens hurtigste, men designet og kvalien er helt i orden.

Anyways, indtil videre dejligt forløb på dagen.

En klar til til PRC-datas hurtige levering. Godt 12 timer er eddermeme hurtigt 8)
Af discus2000
har fået mit 32" M87 i dag og er faktisk ganske godt tilfreds... men, jeg kan ikke finde 100 hz teknologien. Har endda været i den 'udvidede' menu (tak for hintet, noname...), men kan ikke finde noget :o

nogen, som kan hjælpe?