Rasmus Larsen skrev: ↑8. maj 2020, 11:10
Jeg ved ikke om jeg orker at spille konsolspil på en mobilskærm - få nu Android TV og lign. med i stedet!
Så er du lidt heldig hvis du kan finde ud af og side loade, og har et AndroidTV kompatibel joystik.
edit: Efter nogle timers test, så tænker jeg lidt, hvorfor skal man egentlig have AndroidTV support? Har man det på sit tv, har man vel også sin Xbox tilsluttet, og det er jo altid bedst med ens xbox afspilning. Streaming på mobil er kun fordi man ikke er i nærheden af sit tv, så måske derfor vi ikke får officiel AndroidTV support.
Jeg hentede apk, installerede den på AndroidTV, og så skulle jeg lige bruge joystik til at trykke login, og så med fjernbetjening skrive login og kode i Chrome (som jeg også har installeret) , måske enklere i den indbyggede AndroidTV browser

Så var det ellers med joystik derfra.
Menu virker som at hoste og så tror man spillet virker a.h.t. men nej, det er kun menu funktionerne som halter , når spil (Dirt rally 2) startes, så kører det ok, dog ikke UHD opløsning og lidt grynet i forhold til mobil telefonen som jeg prøvede på.
Men hvis de gad fixe menu lag og login med tv remote, så ville app da virke fint p AndroidTV.
Så sideload apk, og du har den på tv , her bruger jeg Sony XF modellen serie. og med LAN tilkobling.
link til apk:
https://www.apkmirror.com/apk/microsoft ... -download/
slet link hvis i mener den ikke må være der
Edit:
Så er det "Forza motorsports 7", det sker sgu godt ud, selvom det er en stream. Der er lidt lag her og der men jeg har heller ikke en super forbindelse.
Hvis det ikke lige var for de 4K på min tvskærm og xbox x, så ville det her være ok men jeg har slet ikke købt motorsports 7
Man kan også streame direkte fra ens konsol, det giver dog ikke mening i samme hus.
GeforceNow ud, Xbox streaming er IN