5. maj 2020, 06:28
Der er også afvigelser fra en CX til en anden. Det er bare udsving i produktionen, så jeg synes ikke, at du skal lægge så meget i det.
NicklasG skrev: ↑5. maj 2020, 06:03I forhold til jeres målinger både på C9 og CX, så er de primært identisk. Billedprofilerne på CX byder dog på bedre nøjagtighed, MEN er det ikke muligt og få en professionel "ISF" kalibrering på C9 og dermed vil billedprofilerne for C9 og CX have lige meget nøjagtighed ift. farver og lysstyrke?Det er så små udsving, at det i praksis ingen afgørende betydning har.
Der er også afvigelser fra en CX til en anden. Det er bare udsving i produktionen, så jeg synes ikke, at du skal lægge så meget i det.
NicklasG skrev: ↑5. maj 2020, 06:03 Så er den eneste fordel ved CX deres opgraderet videoprocessor samt Freesync.Det er helt sikkert ikke merprisen værd efter min opfattelse. Det dårligste tidspunkt at købe nyt TV er ved lancering - med mindre man køber sidste års modeller. Hvis det er CX, som du absolut vil have (for f.eks. at sikre, at du får det nyeste og hele med), så vent et par måneder til prisen falder. De nye konsoller kommer jo alligevel ikke før i slutningen af året.
Jeg prøver at gøre op med mig selv, om det er 15.000 kr. mere værd, at købe CX frem for C9. (Det skal siges, at jeg er en gamer og freesync kunne være en fin deltalje, når næste generation af PS og Xbox udkommer).