Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej med jer.

Er der mon nogen, der kan give lidt hints omkring Philips 37" 37PFL9632D/10?

Jeg skal bruge det til TDC kabel (YouSee) og DVD, og det skal kunne vise mine billeder fra en PC med VGA stik. (Noget med omformer til DMI og videre til HDMI. Fungerer det mon eller bliver det noget klamp?).

Er det et godt tv til det formål?

Håber I kan hjælpe.

Mange hilsner
kristensen
Senest rettet af kristensen 11 feb 2008, 18:02, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Søg på 9632 her i forum, så finder du svarene...
Af madass32
10 er en slags regionskode jeg tror 10 er nord-europa det er det nr. den danske importør bruger.
Af kristensen
Tak for hjælpen med 10-tallet. Super.

Nogen der kan sige om modellen dur til mit formål? Surt at lave et fejlkøb....
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du kan ikke omforme VGA til DVI eller HDMI. Førstnævnte er et analogt signal, som ikke automatisk bliver digitalt bare fordi du sætter et andet stik i enden af det ;)

Du fik sikkert idéen fordi man kan sætte en DVI->VGA omformer på et grafikkort, men dette trick går kun godt fordi stikket på et grafikkort er et DVI-I stik, der har flere ben end et rent digitalt DVI stik. Der er både analoge signal-ben og digitale signal-ben i et DVI-I stik og når du så sætter en adapter på, så rør denne kun ved de analoge ben. Der er altså ikke noget konverterings-hokus-pokus indblandet.
Af kristensen
Hej Yakken.

Tak for hjælpen. Så en pc med VGA ud kan altså ikke tilsluttes det her tv? Nogen der har erfaring med det?

Er der nogen der ved om USB stikket kan "administrere" f.eks. en 500 GB ekstern harddisk - eller er det for voldsomt?

kristensen