Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af esbenc
Overvejer at købe Pana 960 Oled, da det kommer til en god pris snart.

Er der følgende apps i det:
HBO-Nordic?
Air-Play 2?

Er lysstyrken (NITS) dårlig ift. mit nuværende LG Led tv?

Kan jeg koble en subwoofer direkte til TV'et?

Er der et andet I hellere vil anbefale, hvis det skal være Oled? Prisen er også en faktor. Og mit nuværende setup med 4 fjernbetjeninger er no-go fremadrettet. Dvs. det skal helst kunne køre alle apps: Netflix, DR, TV2-play, HBO-nordic, Viaplay.
Af esbenc
Ok, tak. Ja det ser jo noget tamt ud ift. apps. Kan de efterinstalleres eller er det ikke muligt?
Af Mini007
Det kan du ikke.

Jeg har både en Shield, ATV4 og en forstærker forbundet til tv'et men har kun en fjernbetjening (Harmony Companion). Det er easy peasy lemon squeezy.
Af esbenc
Hvad med andre Oled tv der har android tv. Kan man installere apps på den (nu det jo er android)?

Eks. TV2-Play, hbo-nordic osv.
Af lennon
Jeg ville ikke lade smartTV delen være afgørende for mit TV køb. Du får på langt sigt en meget bedre smart-tv løsning ved at købe en ekstern box som AppleTV/Shield . AppleTV’s fjernbetjening kan så også styre det meste. . .
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Men for at svare på spørgsmålet: Ja, du kan installere flere apps på Android, som ikke findes på Panasonics platform.
Af esbenc
Ok, tak. Jeg har allerede et apple tv, men vil gerne om muligt kunne nøjes med at bruge den fjernbetjening der følger med TV'et om muligt. Som eks. burde kunne lade sig gøre, hvis jeg køber et LG C9. Er det ikke korrekt forstået?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det kan du også hvis du køber Panasonic. HDMI-CEC kan styre ATV, så det vil virke på de fleste TV. Med et ATV, så vil jeg mene, at det er en ret solid pakke at vælge Pana’en.
Brugeravatar
Af benni.fabricius
Hvis jeg har forstået de forskellige kommentarer rigtigt, så er jeg nødt til at købe AppleTV hvis jeg f.eks. vil have adgang til Stofas WebTV app der kan fås til både iphone og android eller????
Det er til mit soveværelsesfjernsyn da jeg i stuen udelukkende kører via computer, så ville jo helst ha et tv hvor jeg kunne installere deres app på direkte. Ka man slet ikke få den slags???