Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af scleyton
Hey allesammen..Jeg har en dvd optager og der sidder mit kabel far kabel tv'et og det er så ført videre op i mit tv.MEN nu kommer det store spørgsmål hvordan kan det være at der er sne på dr1 og tv2??Synes at jeg har rettet lidt på stikkene men det har desværre ikke hjulpet..

Håber at der er en der kan fortælle mig hvad der evt er galt..

På forhånd tak

Stephan
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Visse HDD-optagere har en kedelig tendens til ikke at føre signalet videre i speciel god kvalitet, så det kan være nødvendigt at splitte signalet før optageren og give TV og optager hvert sit stik.

Det skulle vel ikke være en Samsung optager? Hvis svaret er ja, så er ovenstående svaret på dit spørgsmål.
Af scleyton
Jo det er en samsung??
(splitte signalet før optageren)Hvad mener du med det??Er desværre ikke skide teknisk..
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Altså: give optageren sit eget antennestik og droppe "pass through" stikket i afspilleren. Dvs. at TVet også skal have sit eget antennekabel der IKKE fra udgangen på optageren.

Du kan gøre det med en T-splitter - bare husk at købe nogle ordenligt skærmede stikdåser.
Af scleyton
Okay det vil jeg prøve..Tak for det..