Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JSN
D. 1. juni 2020 kan der ikke længere modtages signal fra antenne, hvis TV ikke har DVB T2 tuner, hvorfor jeg benytter lejligheden til at udskifte mit gamle TV. Jeg har kun gratiskanaler og ikke internet i sommerhuset, hvorfor der fremover fortrinsvis vil blive streamet TV programmer via Chromecast. Jeg har kigget i TV databasen, uden at jeg er blevet meget klogere.
Jeg har en begrænsning i størrelsen på TV, hvor bredden max må være 99 cm. Jeg har kigget på Samsung Qe49Q60RT fra årgang 2019, der p.t. koster ca. 4.500 kr. Power giver i denne måned 500 kr. rabat ved aflevering af gammel TV fra før 2012.
Mit spørgsmål er derfor, om det er bedste TV til prisen?
Det TV du nævner er bredere end 99 CM. Se bare her:Mål uden stander (B,H,D): 1101,4 x 637,1 x 59,2 mm
Mål inkl. stander (B,H,D): 1101,4 x 715,7 x 263,9 mm. Vær ligeledes opmærksom på at Chromecast IKKE virker uden internet.
Til Henrik.Yde
Tak fordi du gjorde mig opmærksom på de korrekte mål på TV. Jeg havde kigget på POWERs hjemmeside over mål på produktet, hvor der under nettomål fremgik de mål, jeg havde skrevet i mit indlæg. POWERs mål passer på det samme TV, men blot i str. 43".
Jeg må kigge videre efter et TV, måske nu i str. 43".