Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tja, lige et falderebs-indlæg...

Har lige bestilt et Samsung LE 37m87B hos Multimediaworld.dk - pga. god pris og nær beliggenhed i tilfælde af reklations-trang...

Men, så er det jo lige, at man kommer i tvivl.

TV'et koster 7.600 kr., så kunne jeg have gjort et andet og bedre køb?

Har bl.a. overvejt PHILIPS 32PFL7602D HVID:
[url=http://]www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=0600461390[/url]

Havde det været bedre at gå efter?

På forhånd tak for rådgivning i 11. time :-)
Af Nkaj
Jeg tror du vil blive rigtig glad for dit Tv :)

Jeg har også selv valgt akkurat den samme model. Jeg regner med at mit kommer fredag eller lørdag :)
Af Bror Stang
Jeg håber det...

Er der andre, der vil give deres besyv med...?

Måske skal jeg lige nævne, at jeg skal bruge det med ip-tv fra Dansk Bredbånd (viasat) OG digitalt antenesignal (DR, DR2, TV2 etc.)...
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Til en pris på lidt over 8000 er Panasonics PX70 serie hvert fald et oplagt alternativ.

Personligt hælder jeg til Panasonic i en sammenligning mellem de to skærme.
Af keler
Har netop haft dette tv hjemme bare i 40", og jeg var bestemt ikke tilfreds.

Ikke for at træde nogen over tæerne, men syntes ikke billedet var godt, nærmere elendigt.

Men det jo bare min mening. Mit røg hvert fald tilbage igen.

Flame away O_O

Mvh. :)
Af Bror Stang
Tak skal I ha'...
Må lige overveje det lidt.
Har fuld returret, men ekspedienten hos multimediaworld sagde, at den røg, hvis man pakkede tv'et ud... ?!
Det kan da ikke være rigtigt, vel?
Ellers afbestiller jeg sgu igen...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Returretten gælder i 14 dage ved køb over nettet, så fremt varen returneres i væsentlig samme stand. Du må godt pakke varen op, men lad være med at flå kassen i stykker.
Af kskruger
Jeg er ret sikker på, at du bliver glad for dit Samsung 37M87. Rigtig mange har dette tv og de fleste er super tilfredse med det.
Dog skal man være opmærksom på, at "out of box" fabrik's instillingerne er ret dårlige, så man bliver lidt skuffet over billede kvaliteten første gang man sætter det til. Men når man har fået fået styr på det, så får du et super flot billede. Brug evt. disse inst. i linket, som en start guide til at lave dine egen opsætning.

http://www.hdtvtest.co.uk/news/2007/04/ ... 0settings/
Af Bror Stang
Tusind tak for svar!

Nu har jeg ikke købt det over nettet, men i Multimediaworlds butik på Frederiksberg.
Stadig bør der vel gælde en returret, der omfatter, at jeg lige har pakket tv'et ud...

Og alle er enige om, at Samsung M87 er bedre end Philips PFL7602BD...?
Af Nick_S
Du har ikke samme returret når du køber i en butik nej :(
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nej, ved køb direkte i en butik, så må du ikke pakke varen op.
Af Bror Stang
Damn.
Så det samme ville gøre sig gældende i Fona velsagtens...?

Mærkeligt nok synes det muligt i Aldi - min far har en veludviklet Aldi-fetish og køber - og leverer tilbage - i et væk.

Men måske er det noget, man kan tale med Multimediaworld om...
Jeg mener; jeg kan jo "true" med blot at returnere varen med det samme og så bare bestille den over nettet hos dem.
Af macbane
Hvor er folk dog kloge herinde!

Selvfølgeligt kan du pakke dit tv op af kassen og afprøve det derhjemme. Bare du kan leverer det hele tilbage i oprindelig tilstand. dvs. du ikke smadre kassen eller der er tilbehør der mangler.

Jeg ved Fona har 14 dages returret. dog ikk epå mobiler printerer og navigationer.
Af macbane
Glemte lige at sige at du skal være obs på digital tuner og garanti, da det med 100% garanti er parrallel importeret.

Samsung dk. handler ikke med deciderede netbutikker.

Ved at købe det over nettet har du typisk IKKE:

2 års pixel garanti
ved deffekt kommer Samsung dagen efter med et nyt tv eller rep'er det inden for de første 2 år.(hvis det er reklamtionsberretiget)
en garanti på at der er dansk skærm menu og at den gigitale tuner virker.

Det er selvfølgeligt en mulighed at forhandleren sætter sig ud over den serviceordning han har fået forhandlet sig hjem.

men undersøg det