Globulus skrev: ↑7. maj 2020, 20:33
Det kunne jo tænkes, at langt de fleste spil er rettet mod en lavere fællesnævner og ikke udnytter potentialet i A12X fuldt ud.
Så du mener Elon Musk skulle sælge sine biler på at de kører og er lige så fede som bugatti og har lige så mange hk som dem men intet er lavet eller ser sådan ud, så alt snakken bliver ved en mand siger det er sådan. Den køber du?
Man kan lave nok så mange præsentationer men hvis intet kommer til udstyret som alle kan købe, hvad hjælper det dem så?
Er det sådan en trend, som min iPhone kan køre hurtigere en Xbox X

og så siger en anden min er større end din, og viser den frem, fordi han virkelig har en Xbox som kan vise det.?
Globulus skrev: ↑7. maj 2020, 20:33
Det kunne jo tænkes, at langt de fleste spil er rettet mod en lavere fællesnævner og ikke udnytter potentialet i A12X fuldt ud.
Hvad er pointen med det svar? Jeg har den bedste cpu/gpu i min box, men jeg vil aldrig bruge det eller tillade der kommer en titel som ikke kan køre på iPhone 4, så de kan glemme alt om mine fine ord, for de får aldrig noget som kun kører med min nye smarte og hurtige GPU. Det er jo spild af penge og resurser at smide noget så kraftig i deres udstyr hvis det aldrig er til hensigt at bruges, og kun gøre produktet dyrere end det allerede er, for det er klart dyre end at bruge ældre SoC løsninger, som du mener er laveste fællesnævner.
Prøvede lige at søge på EA games på App store, ikke særlig fine titler der

Så vi kan sikkert blive enige om at de kendte titler slet ikke findes på den platform, så det bliver ved snakken, de har ikke kunne tiltrække den type publikum.