Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Når jeg tænder tv’et, som er på stand by - så skal det ofte igennem android og sony logoer (altså det bootet op som havde det været totalt slukket). Hvad skyldes det? Har ikke nogle øko indstillinger - men for nyligt smidt en Sonos soundbar til - kan det være en overbelastning af strømskinnen hele setuppet er forbundet til eller lignende?
hvis din skinne er en spareskinne, så kan det jo godt være den slukket tv helt, hvis tv ikke sidder i det stik som indikerer om andre enheder må slukkes.

Ellers lyder det mærkeligt, hver får jeg intet Sony logo fra bootup, kun Google animeringen.
Kan det være en opdatering som fejler og den rebooter hele tiden fordi den installationsfil er fejlet og ikke slettet korrekt. Synes nemlig ikke Sony navn dukker op her, og jeg slukker bevidst mit hver aften.
Ikke noget jeg umiddelbart har gennemskuet ihvertfald... Jeg har godt nok koblet en Chromecast Ultra til istedet for min alm. Chromecast, da jeg fik mit Stadia... Hmm... Den kan jeg selvfølgelig godt lige prøve at tage fra...