Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mtl
Hej der

Jeg har set lidt på den LG skærm LG M222WB, ville det være en skærm der også kunne bruges til foto redigering, det skal lige siges at det er ikke i profesionelt øjemed at skærmen skal bruges, men det er en kami der går vildt op i foto, og vil gerne have en skærm der kan lige det som LG'et kan (tv/pc), så kunne en kombination af den skærm og en spyder calibirator være en god mulighed ???

På forhånd tak
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Kan du ikke smide et link til skærmen?

Umiddelbart ville jeg ikke anbefale en skærm med TN panel (som jeg formoder denne 22" model også har) til foto-brug. Spyder'en kan rette op på lidt af det, men det er stadig kun et 6 bits panel.
Af mtl
Hej Yakken
Jo her er lige et link
http://de.lge.com/products/model/detail ... 28wd.jhtml

ved godt at det ikke er den optimale løsning, men den skal erstatte en alm laptop skærm, så der er næsten frit valg ;-), det som han også er faldet for at er der samtidig er hdmi tilslutning og han så kan overføre båden hans video og fotos over dette.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Har din kammerat brug for TV tuneren? Hvis ikke så findes der nok bedre skærme derude der også har HDMI.
Af mtl
Hej Igen
Hmmm om han har behov det ved jeg ikke, men har du nogle gode forslag ?, men det skal ikke være skærme der koster spidsen af en rumraket ;-), tror at limit er ved omkring 3-4000 kr.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
HP W2207h kunne været et bud.