Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Sander
Er der ingen der har et svar.?
Af Luske!
Jeg sidder med et S3000, og er pt godt tilfreds. Jeg har ikk fået prøvet det såååå meget, men har da fået sat min ps3 til - og den ser godt ud :)

Desuden så har den jo også DVB-C, hvilket heller ikk trækker ned! :P
Af Sander
Lyder godt.. Er billedet godt og vil det blive bedre hvis man fik 100 hz.. HVa med lyden, zappehastigheder, TTV
Af Luske!
Nu ville det være synd at sige, at jeg er særlig nørdet på det her område, så det mere tekniske kan jeg ikk svare på.

Men TTV og lyd er for den glade amatør meget fint. Billede er analog, så pt er der ikk noget at komme efter, men venter dog på min YouSee programkort.

Men på min PS3, ser det super fedt ud :)
Af Sander
Billede analogt..?? Den er jeg ikk helt med på.. Er der ikk både DVB-T og DVB-C..?? Så burde billedet da være digitalt, men jeg er heller ikk den store nørd..

Er der andre der har erfatinger til de nævnte fjernsyn..?
Af Luske!
Jo, der er begge dele - men for at kunne bruge DVB-C skal jeg udover at have et CA-modul også bruge et programkort fra YouSee, som jeg pt går og venter på :)

Det analoge signal er det helt almindelige antennesignal
Af Sander
Antenne signalet bliver vel digitalt med DVB-T tuneren altså hvis antenneforeningen sender digitalt..

Er der ingen der kan svare på hvad der er bedst af de 2 fladskærme..??
Af kskruger
Hvis det var mig der skulle vælge, så ville jeg gå efter Samsung 32M87. Sony's S/P/U3000 serie er jo deres billig modeller. Først ved W3000 og opefter begynder Sony, at rykke.
Af Nick_S
W3000? Argh.. Mon ikke et Sony D3000 kunne følge med samsungen? Og alle andre 32" egentlig? Tjoooh.. ;)
Af kskruger
Nick_S skrev:W3000? Argh.. Mon ikke et Sony D3000 kunne følge med samsungen? Og alle andre 32" egentlig? Tjoooh.. ;)
Sony 32D3000 er ikke noget dårligt tv, men det er pris sat for dyrt i forhold til kvaliteten. Det koster omkring 8200,- og til den pris kan du få et 37" Pana PX70 som slår dem alle.
Af Nick_S
kskruger skrev:
Nick_S skrev:W3000? Argh.. Mon ikke et Sony D3000 kunne følge med samsungen? Og alle andre 32" egentlig? Tjoooh.. ;)
Sony 32D3000 er ikke noget dårligt tv, men det er pris sat for dyrt i forhold til kvaliteten. Det koster omkring 8200,- og til den pris kan du få et 37" Pana PX70 som slår dem alle.
Pana PX70 er bestemt et godt TV til pengene. Men, Sony D3000 er stadig det bedste 32" TV der fåes. Skal du bruge TV'et til PC / Excessive PS3/360 gaming holder et plasma tv jo heller ingen vejne.
Pga de mange lækre features i et D3000 (velfungerende 100 hz, 24p, understøttelse af 1080p24 og alle andre sendemetoder) mener jeg dog stadig at det er det bedste LCD TV til de penge :)
Af Sander
Hvis nu valget skulle stå imellem de to nævnte skærme. Hvad vil i så foretrække..