Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Senic
Hvis bedst mulige er = billede kvalitet, ja så er det Panasonic GZ2000.
Enig med de andre at dernæst så enten LG C9 eller Sony AG9.
/Thomas
Af Supergris
Jeg ved godt, der står prisen er ligegyldig, men når forskellen er så markant, som den er p.t., så kan man vel ikke se bort fra det?
At folk overhovedet kan overveje en Panasonic OLED, som markedet ser ud lige nu, er mig en gåde.
Forskellen på billedkvalitet vil være minimal, og manglen på HDMI 2.1 mener jeg, vil være mere afgørende for de fleste.
Når man så sammenligner priserne, hvor det ene koster 8.000 kr. og det andet 28.000 kr., ja, så er svaret vel givet på forhånd, med mindre man har et andet forhold til penge, end jeg har?
Af Grandahl
Jeg kan ikke være mere enig.. Du kan købe en C9 til begge børneværelser, 1 til stuen + en Apple tv og stadig have lidt penge på lommen for samme pris som pana...

Sammenligningsgrundlaget er væk.
Af Søren K
Tusind tak for jeres input allesammen!

Jeg endte med at købe et AG9 fra Hi-Fi Klubben.
Hvis jeg ikke er tilfreds med lyden fra selve tv'et, hvad ville I så anbefale? Gerne en soundbar.
Af Søren K
@Torben det skal bare være noget der rykker. Eventuelt en Atmos soundbar der rent faktisk kan levere Atmos oplevelsen?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
I den høje ende kan du jo se på Ambeo, men så koster soundbar mere end dit TV. Hifi-klubben har adskillige modeller, som du kunne se på nu hvor du har handlet TV med dem - de har også Ambeo.
Af Søren K
Torben Rasmussen skrev: 29 nov 2019, 12:23 I den høje ende kan du jo se på Ambeo, men så koster soundbar mere end dit TV. Hifi-klubben har adskillige modeller, som du kunne se på nu hvor du har handlet TV med dem - de har også Ambeo.
Ja okay, det virker lidt vanvittigt.
Er der en eller flere andre modeller du kan anbefale i et lidt lavere prisleje?