Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Symac
bbplayer skrev: 28 nov 2019, 13:38
Symac skrev: 28 nov 2019, 12:55 Mit budget er omkring 10.000 og jeg tør ikke købe Oled da TV'et til tider kan være tændt i mange timer ad gangen.
Husk nu, er de mange timer, TV2 Play eller Netflix, så er det forkert opfattet eller du har misforstået problematikken omkring OLED og statiske billeder, som et kanal5 logo i 20% af dagsbrugen eller TV2 News hele dagen :)

Hvis jeg primær ser Youtube, Netflix eller andre streaming tjenester - så vil der ikke være et problem ? Jeg har nemlig ikke nogen TV pakke med statiske logoer :)
Brugeravatar
Af bbplayer
Nogen som savnede Sony skærme på tilbud?

Bilka har masser af modeller, også XF9005/55" til 5999,- bl.a

75XG8596 til 13.999,- (er ikke på fp's liste endnu)
Af Stefdk
Jeg er en af de mange der har bestilt et LG OLED65C9 tv, og til det vil jeg rigtig gerne have tilsluttet en UHD afspiller, så det bliver udnyttet bedst muligt. Er der en bestemt jeg bør kigge på? Evt. et par bud i forskellige prisklasser. :-)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Stefdk: Er det en UHD Blu-ray-afspiller du søger? I så fald er mange glade for Panasonics afspillere. De har flere, som understøtter Dolby Vision. Sony og LG har også afspillere med Dolby Vision, men der meldes om flere knaster og begrænsninger, synes jeg.

Ellers er der streamingbokse. Med 4K HDR så kig efter Apple TV 4K eller Nvidia Shield.
Af Bull
Fir man mere ud af sit tv (LG C9) ved køb af Apple TV 4K eller Nvidia Shield.?

Hvis ja? Hvorfor?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9