29 jan 2008, 17:48
Mit gamle b&o billedrørfjernsyn er lige gået i stykker. Jeg har været vild med dets design, fjernbetjeningen, designet og billedet. Nu skal jeg købe et nyt og skal beslutte, om det skal være Biovision 8 32" eller Loewe Connect 37".
Jeg vil sætte stor pris på input fra nogle, der kender de to tv'er ...
Mine overvejelser går på:
- Vil B&O'et være forældet for hurtigt fordi det ikke er fuld HD og ikke har kortlæser indbygget (eller andre faktorer)? Eller vil det modsat være bedre til at blive opdateret da de kan lave nye indstiksmoduler?
- Vil Loewe's TV være uddateret om få år, hvor wifi standarden mm formentlig er ændret?
- Kan jeg afspille min mp3 musik fra de to fjernsyn i nogenlunde lyd (ikke høj volumen techno)
PFT for jeres input.
VH - Rex
Jeg vil sætte stor pris på input fra nogle, der kender de to tv'er ...
Mine overvejelser går på:
- Vil B&O'et være forældet for hurtigt fordi det ikke er fuld HD og ikke har kortlæser indbygget (eller andre faktorer)? Eller vil det modsat være bedre til at blive opdateret da de kan lave nye indstiksmoduler?
- Vil Loewe's TV være uddateret om få år, hvor wifi standarden mm formentlig er ændret?
- Kan jeg afspille min mp3 musik fra de to fjernsyn i nogenlunde lyd (ikke høj volumen techno)
PFT for jeres input.
VH - Rex