Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hey hey

Jeg prøver igen med et indlæg - er ved at have brugt siden godt :)

Men er kommet til at tænke på om der er nogen grund til at bruge de ekstra penge på X3500 i stedet for at vælge en 50PV70, når man er en glad amatør som ikke har lyst til at bruge uhyrlige summer på kalibreringsudstyr, men bare snupper nogle settings fra andre brugere?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du får fuld HD og DVB-C tuner i X3500 også. På en 50" begynder man at kunne drage fordel af den høje opløsning.

Mht. "bang for the buck" så får du dog nok mere med et PV70. Husk at der kommer en ny generation i løbet af 2008 med bedre sortniveau...
Af Nick_S
De nye modeller fra Panasonic kommer her i Marts/April måned. PZ800 bliver lanceret i 42, 46, 58 og 65". 24p, 100hz - you name it (dette gælder dog for alle modellerne!) :) Der så ud til at blive lidt for enhver smag, da de kommer med langt flere serier end der hidtil har været, og de kommer også med noget på LCD siden :) Muligvis værd at vente.
Af Luske!
Tak for svar :)

Nu har jeg ikk været med i det her game så længe, men mine erfaringer indenfor hardware er da helt klart at de nye ting er voldsomt dyre, og først falder efter en 3-4 mdr - er det også tilfældet her?
Hvad vil de mon evt komme til at koste?
Kan det tænkes at når der kommer nye skærme, det så vil presse prisen på de nuværende skærme?

Sikke en masse spørgsmål :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du vil måske kunne vinde en lille smule på prisen på de ældre modeller, når de nye kommer, men Panasonics TV er i forvejen i restordre mange steder, så det er slet ikke sikkert at der er nogen tilbage til at tage et prisdyk.

Men prisen på den nye model vil helt klart være højere end den gamles nuværende pris. Hvorfor sælge det billigt hvis det kan sælges dyrt? Når stormen har lagt sig, så vil prisen falde igen.