Log ind med sociale netværk
02 nov 2019, 19:28
Det er gjort??? Mærkeligt, min historik siger 16:xx var sidste besøg op til 19:16.-
Shit!
Hey,
Hvis man ser på dette, så har brugeren "Shimfs" været inde og slette sine indlæg 17:58 , så mon ikke jeres board er årsagen, når bruger begynder at rode og slette i sine indlæg. Det afspejler i hvert fald de rettelser som står på 1. indlæg med sidst ændret.
Shit!
Hey,
Hvis man ser på dette, så har brugeren "Shimfs" været inde og slette sine indlæg 17:58 , så mon ikke jeres board er årsagen, når bruger begynder at rode og slette i sine indlæg. Det afspejler i hvert fald de rettelser som står på 1. indlæg med sidst ændret.
02 nov 2019, 19:31
Ahh, jo den fejl har faktisk været fremme før. Der er noget med, at historikken ændres hvis sidste indlæg slettes. Det dæmrer 

02 nov 2019, 19:34
Det er sikkert også sundt nok, selvom et stærkt unikt password næppe hackes. Sidste gang var det faktisk et af mine indlæg, som røg til tops fordi nogen slettede deres. Jeg nåede at tænke samme tanker som du.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto