Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Så er mit nye TV landet og har fulgt den testguide som Flatpanels netop er kommet med, så så langt så godt, men jeg kan ikke finde DNIe eller Movie Plus setting nogen steder, mig der er blind eller? Skal lige siges det er ikke en XEE, men den std UK model, dvs uden DK brugsanvisning etc. Nogen der har en ide til hvorfor jeg ikke kan se det?

Kunne være rigtigt fedt hvis nogen havde nogen opsætnings fif til at få bedre billede og indstillings ideer til hvad der ser bedst ud :)

Tak for hjælpen på forhånd ^_^
Af Mott
jeg har lavet menuen om til dansk på 3 samsung tv le32m le26r og le40f alle uden problemer
Af nonamerequested
Ok takker, jeg prøver :)

Til min nyerhvervelse må jeg dog sige jeg er ret skuffet over kvaliteten på almindeligt TV, den er simpelthen ringe den analoge samsung tuner -.-

DVD og PC kører som en drøm, intet at klage over der.

Hvad skal man gøre for at få bedre signal? Jeg har YouSee kabeltv, skal jeg købe en selector eller et guld og diamantbelagt antennekabel ;)?

Input modtages gerne!
Af nonamerequested
Kan det passe at jeg ikke kan bruge PIP fordi jeg kører YouSee og den derfor ikke kan vise 2 analoge kanaler samtidigt (Skal den have 2 tunere for det når det er analog?) Ville det hjælpe med en selector så? Eller hvad kan jeg gøre for at få PIP til at virker?
Af Mott
pip virker vist kun ved et indput sinalg dvd og lignede og så antenne
Af nonamerequested
Altså antenne er for mig analog, YouSee we vel analog, så burde det vel også virker eller? Virker ikke på DVD har prøvet.