Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

8577 er vist kun 50hz, så det vil du ikke glædes over mener jeg.

Så ja, se efter et OLED eller måske QLED og kom tilbage med dine find, så kan folk jo vurdere om de er det rette, ellers får du bare den samme standard besked hvis du ikke selv kigger og vurderer hvad du kan selv.

Sony + 100hz panel , så er du godt igang.
hov, jeg undskylder. Det er korrekt, den er jo lige præcis 100hz.. har allerede vænnet mig til min 43", som også er en 8577 serie skærm og ja, 100hz :) jeg byttede rundt på nogle tal, undskylder..
Nu kan jeg så tilføje at min 43" bruges kun til PC, og her har den klart været perfekt og jeg er stadig glad for den. Det er dog intet man kan sammenligne med 65" og så det faktum at mange her ikke vil vælge IPS skærme, uden man bevidst ikke sidder foran ofte, og at den er kantbelyst , skal man også vælge at slå fra, hvis man ikke vil risikere for meget falsk lys.

Prøv skærmen, og hvis den fejler, så har du prøvet, og så kig på XF9005(snart 65XG9505) som mange her mener er bedre, eller prøv den først, spørgsmålet er jo om du så misser chancen for at se forskellen :)
Sonnyboy442 skrev:Hej FP,

Er følgende tv pengene værd?:

https://www.power.dk/tv-og-billede/flad ... k77HvM3nXA

Prisen ser umiddelbart fin ud, synes jeg :D

Men skal man finde et lidt dyrere OLED eller QLED tv i 65" på tilbud?

Det skal bruges til film og gaming (Xbox One X og PS4 Pro).
Jeg har selv to skærme i samme serie og er meget tilfreds - jeg syntes Sony gør det rigtig godt til prisen.
Har 60" i soveærelset ( 8 serie med 1 tuner )
og en 75" i stuen ( 8 serie med 2 tuner )

Jeg bruger dem til normalt yousee tv og stream.
Skal jeg sige noget negativt, så er det Android software som jeg syntes er for langsomt, men det virker okay.

Jeg havde selv en 7 serie fra Panasonic hjemme til test og en LG kan ikke huske serie, men en nano med 200Hz. Panasonic syntes jeg var for dårligt i billede og Lg blev leveret tilbage pga deres menu system.

Køb Sony i Power, så kan du gå hjem og prøve det og de har returret selvom du har tetstet det - har selv gjort uden problemmer.
Sonnyboy442 skrev:Tak for dit meget grundige svar :)

Nu er jeg ikke den store tv ekspert - Så er det muligt at du kan forklare mig hvad den store forskel er på de 2 modeller?

Altså KD65XF8577SAE vs KD-65XG9505
8 serien er meget fin og ofte gode kampagner