Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg var egentlig på vej ud for at købe TH-42PZ700 da jeg blev gjort opmærksom på Panasonics 2008 modeller.

Og PZ800 serien ser lovende ud må jeg sige. Det er især den øgede kontrast på 30.000:1 samt ægte 24p der virker tillokkende. Derudover kommer PZ800 serien i den nye størrelse 46 tommer som godt kunne passe i stuen. 50 bliver for voldsomt.

Det lader til skærmene kommer i april i bedste fald. I værste fald et par måneder senere. Det er en del tid at vente, så spørgsmålet er om de er ventetiden værd?

Håber ikke de bliver væsentligt dyrere end PZ700 serien.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du kan jo kun selv afgøre om du værdsætter de nye features og det øgede sortniveau, mere end du græmmes over ventetiden.

TV'et kommer ikke til at koste det samme som PZ700 gør i dag. Det kommer højest sandsynligt til at koste det samme som PZ700 gjorde da det kom frem, så forvent at skulle smide 3-4000 kr. ekstra for at få det på lanceringsdatoen.

Da der ikke er nogen af os der har set PZ800 i virkeligheden, så kan det godt blive svært at fortælle dig noget du ikke kan læse i vores sektion om CES2008 messen.
Af Kratz
He he. Ja, du har selvfølgelig ret, i sidste ende er det jo en prioriteringssag.
Nu er jeg generelt en tålmodig mand, så hvis der virkelig er noget at vinde ved næste generation, er jeg villig til at vente.

Ville egentlig bare høre om de kloge mener der er tale om en virkelig forbedring, eller om det er i petitesse afdelingen vi befinder os i.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Sortniveauet skulle, ifølge rygter, være på højde med Pioneers kuro serie, så ja, der er nok noget at hente. Om det er ventetiden værd for dig, må du selv afgøre 8)
Af Kratz
Hvis sortniveauet virkelig bliver på højde med Kuro vil jeg da bestemt mene de er værd at vente på!
Det ville næsten være for godt til at være sandt, men lad os nu se hvad anmelderne siger (eventuelt her på Flatpanels?) når de for mulighed for at se dem