Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Nkaj
Hej.

Er dette et godt Tv?

Link: KDL40U2520K

Det skal bruges til at se analogt Tv på indtil videre, men måske digitalt senere.
Derudover skal den bruges til at spille Xbox 360 og PS3 på, og det skal bruges til Blu-Ray afspilning.

På forhånd tak for hjælpen. :)
Af Nkaj
Er der ingen, som kan hjælpe mig?
Af Beckham
Jeg har ikke selv set modellen i aktion, men der er ingen tvivl om at Sony's U-serie er deres absolut ringeste, så du skal nok ikke forvente det helt vilde.
Af Nick_S
Uh! Jeg har set den! Og NØJ hvor er den ringe.

Sorry mester, men kan jeg bestemt ikke anbefale dig.

Panasonic 42" plasma skærm PX70 fås vidst til en lille tudse mere :) Tag et kig på den engang.
Af Nkaj
Hvor er det at I mener at den er dårlig?
Er det analogt TV? For der burde da ikke være nogen forskel på film og spil i forhold til andre Tv?

Og nu ved jeg godt, at jeg snakker om en anden producent, men vil der være en synlig forskel på den overnævnte Sony model, og et Samsung LE40M86BD?
Af Nick_S
Stor forskel.

Og jo, der er stor forskel på U'eren til for eks X'eren hos sony - også i konsolspil. Det har noget med farvegengivelse og almen billed- kvalitet og optimering at gøre.
Brugeravatar
Af Andromedia
Nkaj skrev:Og nu ved jeg godt, at jeg snakker om en anden producent, men vil der være en synlig forskel på den overnævnte Sony model, og et Samsung LE40M86BD?
Ja, der er kæmpe forskel på de to. Men nu sammenligner du også Sony's billigste model (entry level) med Samsungs top serie. Det er ikke helt fair ;)