13 mar 2019, 21:45
Android-processoren er bare ikke speciel kraftig, så der kan ikke udrettes mirakler. Oreo hjælper på hastigheden, men det et ikke revolutioner.

RuneFjordMarschall skrev:Jeg returnerede mit. Synes aldrig rigtig hverken billede, styresystem eller fjernbetjening gjorde det godt. Betragtningsvinklen var også helt håbløs.Skal man returnere i ubeskadet kasse igen eller hvordan fungere det?, og får man bare sådan uden videre pengene tilbage..
Small skrev:Købte XF9005 for en måned siden godt nok i 55 tommer. OG jeg må sige at jeg ikke er skuffet.
Har indstillet mit efter anbefalingen herinde fra, og det spiller max. Hvis man skulle brokke sig over en enkelt ting, så er skærmen meget "glat" og spejler meget. Men det er nok en general ting.
Bruger mit med 100% Apple tv 4K. Så jeg bruger selvfølgelig ikke fjernbetjeningen og kender ikke til langsom skift af kanaler osv.

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.