Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lenn
Jeg har lige købt et Sony KDL-32P3000 - Hvilket billigt vægbeslag vil passe til denne??? Den skal hverken kunne tilte, dreje eller andet sjovt... De må gerne være et Harald Nyborg beslag... Bare det fylder så lidt som muligt bag tv´et... Så tv´et kommer så tæt på væggen som mulig...

LL
Af red_martians
I tapeconnection i København har de nogle beslag der er 7mm tykke hvis jeg husker korrekt. De burde kunne bruges på dit sony.
Husk dog lige at tjekke dine kabler. Sony og Samsung er nogle skiderikker på det punkt. Deres stik sidder nemlig nærmest på ydersiden af bagsiden. Så hvis du vælger et flat beslag kan selv strømstikket komme i kampolage.
Af lenn
Ved du hvad standarden hedder??? Eller passer et universalbeslag bare pr. definition?
Af Peter VTEC
Jeg mener at kunne huske mit 32" Sony LCD var med VESA 200
Af Peter VTEC
Du kan sagtens bruge det fra harald nyborg. Ellers så er et Sonycenter jo altid en mulighed.
Af lenn
Anyone..?
Af red_martians
Det er det der hedder VESA200. Men hold nu øje med dine stik bag på fjernsynet. kan se at især scart kan blive problematisk.
Rundt omkring i de danske butikker anbefaler man ofte vogels 6205 af den grund at den har god luft bag fjernsynet. (der er altså plads til stik og installationer) Men hvis du mener du kan få den tæt på væggen uden at det bliver et problem skal du bare lede efter et flat VESA200-beslag.