Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hvis du skulle købe Samsung F86 LCD, ville du så smide ekstra penge for at få et som ikke var parallel-importeret?

Af Sølling
Hej folkens.
Efter at have været smugkigger herinde i længere tid, har jeg nu valgt at lave en profil, og deltage lidt aktivt.

Og jeg har jo lagt mærke til at mange eventuelle købere har brandt sig varme på samsungs f86 model, så derfor ville jeg lige give en god nyhed.

Priserne er næsten lige faldet. Jeg opdagede det her til morgen :D

F.eks. har fona lige smidt deres 46" ned i 22.999.- (spar 4.000), som jo har været internetpris længe, mens f.eks. danskitlager.dk har sænket deres pris med 2.000.- til 20.999.-

40" er nede i 16.999.- offline, mens online er nede på 13.999.-

Og det er selvfølgelig de ikke-importeret modeller.

Vær hilset derude :)

ps. vil lige sige at jeg ikke er sælger for nogen af butikkerne eller noget. Men har selv fuldt med i priserne på det tv i et længere stykke tid, da jeg selv er brændt varm på det :)
Af kskruger
Som udgangs punkt, så er det jo det samme tv. så jeg ville klart vælge en web butik og spare de 4000,- men jeg ville ikke tage den første og billigeste, men vælge en som var kendt for god service. og dermed betale 3-400,- mere, end den billigeste.
Af AJTHAnsen
Kunne godt tænk mig at høre hvor du har fundet 40" F86 til 13999 som ikke er parallel-import.
Brugeravatar
Af Andromedia
Du har jo 2 års garanti begge steder! Det virker lidt som at svarmulighed to, antyder at der ikke er 2 års garanti.

Jeg vil da helt klart spare de tusinder af danske kroner ved at handle online.
Af Sølling
Andromedia skrev:Du har jo 2 års garanti begge steder! Det virker lidt som at svarmulighed to, antyder at der ikke er 2 års garanti.

Jeg vil da helt klart spare de tusinder af danske kroner ved at handle online.
Ja men hvis du køber et samsung lcd med samsung prestige(dansk eller nordisk), så får du en masse fordele. Derfor prisforskellen mellem paralelimporteret og et som er købt gennem Samsung Nordic.

Havde tidligere et link der forklarede præcis hvad det gik ud, men det er nede pt. Men jeg kan lige skrive et uddrag fra en folder jeg har:

Nu får mange af vores kunder en rigtig god garanti, når de køber et af vores fineste produkter hos Samsung Electronics Nordics forhandlere. Vi kalder det Samsung Prestigeservice, og det betyder, at vi kommer hjem til dig hvis teknikker driller. Servicen gælder for LCD- og plasma-TV, fra 40" og op.
Og vi er ikke længe om det: Vi er allerede hos dig næste hverdag, hvis du kontakter os inden kl 12. Desuden koster det ikke ekstra.

Så tager den tv'et med hvis de ikk kan fixe på stedet, og kommer med det igen. Hvis der går mere end 2 dage, så får du vist et låne tv.
Det kræver så at man registrerer sig på samsungs hjemmeside.

Så der er selvfølgelig 2 reklamationsret på begge dele, men det her får du altså ekstra :)