Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af cannavaro
Hej alle folkens..

Min fætter er på jagt efter en fladskærm, og bor i Taastrup.. I denne anledning har han jo flere muligheder, i det begge butikker ligger i byen, men hvad skal han vælge?

Min fætter går meget op i service, og derfor ville jeg gerne spørge, om i har haft erfaringer med netop de to butikker i Taastrup, og om nogen har været der for nylig..?
Af Niels
Det officielle service niveau i El-giganten er efter min mening ganske ok, men det kan variere meget fra butik til butik. Jeg kender ikke electric city, så den kan jeg ikke sige noget om. Jeg har ikke umiddelbart hørt noget om at El-giganten ikke overholder købeloven, og da de kører prisgaranti, ville jeg da vælge elgiganten og så vifte dem om næsen med købeloven hvis der bliver problemer.
Husk, hvis en sælger ikke opfører sig på en måde I mener er i orden, bed om at snakke med hans varehuschef. Tag det fra en der arbejder i detailhandlen - det virker!
Af DavidHimself
Kan kun sige at jeg absolut, ikke har været tilfreds med den service jeg selv har fået i min lokale elgigant... Selve servicen er i bund, og det samme gælder tilsyneladende produktviden...

Ikke en butik jeg kan anbefale
Af madass32
det kommer jo an på hvem man lige for fat i. men ja elgiganten er lidt langsomme til at få uddannet nye folk. men de har helt klart den bedste service på papieret.

30 dages fuld returret og penge tilbage, også selv om man har brugt produktet. dvs. at man med garanti også for ombyttet sin vare inden for de første 30 hvis der er noget galt med den.

30 prisgaranti mod sig selv.
30 dages prismatch mod andre butikker (betyder at de kan give et tilbud, de er ikke tvungne til at matche prisen).

Og så er den interne politik at der skal være god kunde service, men der er jo idioter der ude alle steder.

:)
Af Cybersovs
Jeg ville også til hver en tid vælge ElGiganten, hvis ellers prisen er den rigtige.. Har aldrig haft problemer med at få refunderet el. ombyttet varer hos dem.

:)
Af Rhodos
Electric City ligger ikke i Taastrup, og findes ikke mere. Da de er opkøbt af Elgiganten for ca. et år siden...

Elgiganten åbnede en megastore i Taastrup i maj måned.
Af Nick_S
Tråden er også cirka et år gammelt så det passer fint nok. haha :P