16 jan 2008, 12:13
Jeg har set lidt på Sony KDL40X3500 og synes at det lyder til at være et tv jeg vil overveje at købe. Men da jeg så prisen blev jeg lidt overrasket, men på den anden side, det ser jo også rigtig godt ud (på papiret i hvert fald..). Men inde på en test af tv'et (http://www.hdtvtest.co.uk/Sony-KDL40X3500/), der står der at "Higher price than competing models with similar specs" under punkt nr 6. hvilke modeller er det der er tale om? og er det alt for meget at gi for det tv? Råd om andre tv'er man muligvis skulle investere i modtages gerne 
Jeg har så lige glemt at skrive lidt om hvad det ska bruges til.. jeg havde noget i tankerne med at jeg ville ha sat surround system til, samtidig med at min computer også kan sættes til, plus en dvd-afspiller (men ved ikk lige hvordan det ser ud med HD-DVD/blu-ray)/xbox
Jeg har så lige glemt at skrive lidt om hvad det ska bruges til.. jeg havde noget i tankerne med at jeg ville ha sat surround system til, samtidig med at min computer også kan sættes til, plus en dvd-afspiller (men ved ikk lige hvordan det ser ud med HD-DVD/blu-ray)/xbox
Senest rettet af Webber 16 jan 2008, 14:06, rettet i alt 1 gang.