Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Brugeravatar
Af Peter Pan
Det jeg ved er at jeg får lov til at bestemme farven, sort eller hvid. :)
LG SIGNATURE OLED TV R ventes på markedet i en 65″ udgave i 2. halvdel af 2019.
Første prisindikation siger ca. 55.000 euro. Direkte omregnet er det ca. 410.500 kr.

Hold da helt op - Så må jeg forklare fruen, at det ikke er nok at vendte nogle mdr.
Men at hun nok skal forberede sig på der går et par år.
Torben Rasmussen skrev:R9 kommer umiddelbart ikke til DK og den produceres i begrænset antal. Du kommer til at sælge en fløj af huset for at få fat på sådan en.
Ikke noget problem - Peter Pan starter bare Hotel Toyota, kører til Tyskland og finder et hul i vildgrisehegnet, der er stort nok.
Mht at sælge en fløj af huset - heller ikke noget problem........han skal bare sælge den del, hvor han ikke selv bor :D

Men dejligt - for en gang skyld at se Peter Pan tage realiteterne til efterretning.

MM
Jeg tror han skal noget længere østpå for at få fingre i et eksemplar. Hullet i svinehegnet er vist det mindste problem man kan støde ind i på den 2x 8000 km lange tur i Toyotaen...
Af Emilos88
Rasmus Larsen skrev:Er der nogen herinde med BeoVision Eclipse, som kan be/afkræfte om HBO Nordic også er kommet til webOS på denne skærm?

Og hvad med Viaplay i øvrigt? Jeg erindrer, at den vist ikke var godkendt ved lancering.
Hej Rasmus,

HBO Nordic, er kommet på.

Viaplay er stadig ikke til at hente?

SF film, Yousee osv. er der.
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 333