Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af jsj
Hvis jeg vælger at købe et sæt aktive Beolab, fx 9’eren, vil de så kunne fungere/justeres i en Audyssey kalibrering, hvor der også er passive højttalere/ Dali Mentor, med fx en Denon AVC X8500H ?
Af jsj
Hej Peter, takker mange gange!
Går nemlig og overvejer om jeg skal skifte mine nuværende passive højttalere, evt dem alle 5,. Men hvis nu jeg går all in på B&O aktive højttalere, så er det vel egentlig en surroundprocessor jeg bør købe, men det laver Denon ikke, og tænker det skal være Denon, da vi bruger HEOS højttalere rundt i huset+ en enkelt Sonos .
Vil ikke investere i et Eclipse med indbygget surroundforstærker/
Så tænker en af de mindre Denon receivere er det bedste valg, eller hvad tænker du?
Af jsj
Peter, du skal have mange mange tak for alle dine, ofte fint illustrerede indlæg, er en kæmpe hjælp for mig og sikkert også mange andre. Det er jo et kæmpe arbejde du har lagt i at lave alle de tegninger med tekniske detaljer/tilslutninger, kæmpe tak !
Det setup på siden du nævner, er meget lig det jeg tænker på i øjeblikket, blot med Denon.
Go dag til alle :)
Brugeravatar
Af Peter Pan
Billede
Bang & Olufsen Kundeoplysnin - kundeservice.
Fra 1 April 2019 vil alle BeoSound Moment blive leveret i dele. Følg brugsanvisningen for selv
at montere BeoSound Moment. Har du problemer, henvend dig venligst til din B&O forhandler.
  • 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 333