Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Brugeravatar
Af Millemis
Peter Pan har vist aldrig hørt en BV Eclipse i aktion....eller kender til mulighederne på lydsiden dér.

P.S.
Hvad skulle jeg dog bruge en brugt BS Moment til?
Iøvrigt har jeg to tv med fremragende lydmotor indbygget.

MM
Af Granly
@ Torben

Nej, faktisk ved at gå i udforsk i hovedmenuen, så vælg Collection og lydsystemer:) Tror ikke man kunne gemme det længere væk - om man ville:)
OK, så produktet er rent faktisk stadig til salg som enkelt-enhed. Det hjælper lidt på det. Men det er dæleme ikke nemt at gennemskue, hvor man skal forbinde deres højttalere, hvis man bare sidder og klikker rundt på siden og ikke lige er interesseret i TV.

Siden ser ikke umiddelbart ud til at være opdateret, da AirPlay 2 ikke figurerer på feature-listen, selvom Core fik AP2 tilbage i oktober sidste år.
Brugeravatar
Af Millemis
Torben Rasmussen skrev:OK, så produktet er rent faktisk stadig til salg som enkelt-enhed. Det hjælper lidt på det. Men det er dæleme ikke nemt at gennemskue, hvor man skal forbinde deres højttalere, hvis man bare sidder og klikker rundt på siden og ikke lige er interesseret i TV.

Siden ser ikke umiddelbart ud til at være opdateret, da AirPlay 2 ikke figurerer på feature-listen, selvom Core fik AP2 tilbage i oktober sidste år.
Jeg skulle bruge ét klik fra hovedsiden for at se Core’n og ét mere for at se beskrivelsen.
Hvor meget hurtigere kunne det gå?
Men ok - AP2 er ikke nævnt....det er rigtigt. Måske er det bare en selvfølge O_O

MM
Brugeravatar
Af Millemis
Det var da en fin tråd, jeg fik lavet der på Beoworld - til at live lidt op i gutterne.
Der er mange bud på, hvad det nu kunne være for noget, vi ser på billedet.

Vi må nok vente en snes dage endnuu på at få at vide, hvad det så faktisk er.........jeg er ikke i tvivl om at mange vil blive skuffede O_O

MM
Der ser du nok noget jeg ikke ser. Der er sort stof (eller lignende) mellem lamellerne, men jeg ser ingen finer på de grå lameller. Vi får se.
  • 1
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 333