Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej kloge hoveder.

Efter ret lang tids søgen i div. butikker & forums er jeg stadig i tvivl om hvilket tv der er bedst for mig?
Har pt. et sony bravia P3000 men er ikke heelt tilfreds.
Har fået indskrænket mig til det nok så velkendte samsung r86 som ejerene self. roser til skyerne og et toshiba c3005. De har begge modeller i tapeconnection til 5999.- hvor sælgerne derinde tilgengæld klart favorisere toshibaen.

Syntes egentligt meget godt om begge billeder selvom de er forskellige i farverne osv.
Hvad mener i er bedst til pengene?
Er godt klar over det ikke er nogle super high end skærme men ville blive glad hvis jeg fik mest ud af mit beskedne budget.

Ps. der behøver ikke være dvb-tuner i da jeg har kabel...

PPs. Har også læst en del gode anmelderser af samsungen (R8x) på nettet og nogle lidt brogede af toshibaen. Men kan stadig ikke blive helt klog på TC når de siger toshen er klart bedst(tænker straks om de evt. bare får en bedere avance osv.) er selv sælger hehe;)

Toshiba

Samsung

Håber i kan/vil hjælpe

Venlig Hilsen noize
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvad er det du er utilfreds med ved din nuværende skærm?
Af noize
Hmm, dels brummer det en del i strømforsyningen men syntes heller ikke det levere særligt skarpe og præcise farver både ved dvd & tv.
Af TYBO
Har selv en Toshiba som er noget a la den der...det fede ved den er at lyden er rigtig god.
En vigtig ting synes jeg.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Når du ikke er tilfreds med billedet via TV, så vil du nok ikke finde megen lykke ved at opgrarere til et TV i denne prisklasse. Samsung får ofte hug for deres TV-gengivelse via det analoge sendenet.
Af red_martians
ifølge mig er de rkun en løsning for dig, og det er plasma.
Hvis du ikke har penge vil jeg anbefale dig panasonic PV7, og har du lidt ekstra er PV70 at foretrække. Du må leve med 37" og lavere opløsning, til gengæld har du sjældent de farveproblemer man ser på LCD. Hvis du vil vente har LG en 32" plama i stbeskeen til foråret. :-)