Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af drkoch
Hej alle
Nu er jeg i vildrede.
Har netop været i Hifiklubben og se deres NAD 32" A2, og det var jeg egentlig besluttet for at købe. Det har de ting jeg gerne vil have bl.a. Harddisk indbygget, og mulighed for DVB-C med kort til YouSee...

Nu har jeg så her til aften læst lidt om Sonys KDL32D3000, som får gode anmeldelser... Det har også DVB-C mulighed for kortmodul, så det er jo godt nok. Det har ikke HDD, men hey det kunne jeg godt overleve eftersom jeg har en HDD-recorder... Så nu kommer det an på billed/lyd-kvaliteten...

Hvad vil i anbefale?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Den officielle anbefaling her på siden lyder på D3000. Det er et super godt TV til prisen.
Brugeravatar
Af drkoch
Hvad er den uofficielle?
Har set NAD'en og det står dælme også lækkert :)

Nogen der har ved hvad det kort-modul + kort koster så jeg kan bruge yousee's digitale spejl?
Af khougaard
DVB-C kortmodul koster vist omkring 300 kr. hæng mig ikke op på det :-)
D3000 er rigtig lækker og godt. Bare min mening, har kun set NAD i hifiklubben et fedt design, men ved ikke lige med billedet.
Brugeravatar
Af drkoch
Hej igen.

Nu har jeg besluttet mig for at købe Sony'en... MEN var lige nede i byen for at forhøre mig lidt omkring det "kort-modul" der skal sættes ind i tv'et.

De vil ha' 999,- for det, hvilket jeg umiddelbart synes er meget. Er det et sted på nettet man kan bestille det til en anden pris?

Mvh. Lars
Brugeravatar
Af drkoch
Nu er det bestilt via lcd.dk, som min kammerat også har handlet med og har fået god service. Der kunne jeg købe modulet til 599,

Så det blev samlet 9200kr, inkl. leveringen...

Takker for hjælpen
Brugeravatar
Af azrael
Det "kort-modul" du skal have er et såkaldt CAM (conditional access module). Du skal købe en model afhængigt af den krypteringsstandard din kabeltv-udbyder anvender. Til TDC/YouSee er det vist p.t. Viaccess2 og til Stofa er det Irdeto. Prislejet er på ca. 500 kroner.