Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
Hvorfor købe 75" fra USA? , det er dyrt i fragt, ting kan ske mange gange undervejs, og så er 15.000 nok bedre brugt på et dansk tv med danske tuner, reklamationsret, og måske endda returret.

Du kan næsten får et Sony 75xf9005 til den pris herhjemme.
Af Stein
Ved godt der ikke er tuner i den , vil bruge en boks.
Jeg synes ikke at de Sony modeller er det værd , jeg har selv et 65x8507 og har kun haft problemer med det.
Og jeg læste specs på det Vizio og så billede på det og synes det er godt til prisen, har set i Costco , da jeg var der sidste år.
Vedr fragt og told og moms , har jeg regnet på at det er 600 usd oveni købspris.
Af DavidWebb
Jeg ville ikke gøre det....bare besværet hvis pakken kommer frem med ødelagt skærm gør mig helt træt.
Men lad os høre hvordan det ender. God weekend.
Brugeravatar
Af hans123
Og lever det ikke op til forventningerne eller ønsker du bedre tv senere bliver det ikke nemt at sælge brugt her i dk
Brugeravatar
Af bbplayer
Jeg ville nu også begrænse glæden ved at prøve. Jeg har 75" skærm og den er stor, at få den fragtet med båd til Danmark og stadig risikere den ødelægges, det er virkelig en ommer, for den skal tilbage, og slipper nok ikke så billigt når den skal retur.

Og så er det svært at finde den ekstra glæde ved den skærm, når vi har alle de andre producenter som får gode reviews og alle har til fælles at når de hænger på væggen er en stor sort plade, når den er slukket, så ikke engang noget kunstværk.

Prøv at se videre i danske butikker, og glæd dig over at få garanti, onsite service, reklamationsret og en ekspedient / service medarbejder i butikken, og sidst chancen, for at fortryde og bare kunne aflevere i en butik og få alle penge retur.