lnielsen skrev:Er der nogen som kan finde ud af TCL Tv modeloversigt for 2019? Gerne liste deres modeller fra toppen og nedefter - jeg synes at de er lidt svære at finde ud af
Får Flatpanels disse TCL TV til test i år? Det virker til virkelig at være et up-coming brand.
Rart at se at det ikke kun er mig som bringer det på banen..(se nogle tidligere indlæg)
Ved ikke om det er fordi TCL måske (endnu) ikke har en fast importør i Danmark..?
Deres X10 QLED/LCD er vist topmodellen i år (2019), derefter 75" 8-Serie. Herefter en ny model af deres anmelderroste (i 2017) 6'serie (R617) (55", 65', 75") og så en 5'er serie. (S17) ( 43S517, 49S517, 55S517, 65S517)
Desværre har S-Serien ikke samme høje lysstyrke og helt samme punchy farver som 6-Serien som koster mere, men skulle være et betydeligt bedre tv end 5-serien til prisen.
Jeg har spurgt før om FP fik nogle af dem til test, men vi må væbne os med tålmodighed når de rigtigt er i butikkerne endnu.
Det er måske det kinesiske mærke som er tættest på at komme frem..De skulle have gjort et ok indtog på det amerikanske marked, og det lader til at de venter lidt med at satse på Europa selvom bla. Elgiganten er begyndt at få nogle af deres skærme på deres hjemmeside, men der er rygter om at USA indtil nu har fået de bedste versioner af deres skærme (højere lysstyrke?)
Ved ikke om det er fordi de kører med Roku i USA og vil implementere Android i Europa at det tager noget tid..
Spørgsmålet er om det europæiske tvmarked er for svært at slå igennem på for nye producenter..?