Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

bentpetersson skrev:Torben. Ja, luk blot tråden, som sædvanlig. Det er ynkeligt at flatpanels ikke kontakter mig.
Hvis I vil virke som et seriøst forum, så hjælp med at få sandheden frem. Både for min og for jeres skyld.
Ynkeligt er nok mest din falske artikel, dernæst at du vil have sandheden frem, og så begrunder du at dække for dit besøg i en forretning og ekspedienten, med at du ikke vil hænge dem ud? For hvad?
Så sandheden skal frem, og den starter med dig, og du indrømmer du blev lidt for kreativ , eller at du fik formuleret besøget hos en forhandlere lidt mere kreativt end den person egentlig gav udtryk for.
Bent, kan du dokumentere at du har besøgt det varehus, og talt med en sælger, der udtrykte sig som du beskriver?

Hvordan vi du bevise det i en PB?
Hvordan vil du bevise det over telefonen?

"to helt enkle spørgsmål", tænkte jeg, og lagde armene over kors, og sukkede lidt diskret. Jeg spekulerede over; "hvad mon Bent vil svare på dette". Mine forhåbninger var ikke store, og jeg besluttede mig, for at smutte ud og lave en kop kaffe.
Tak blot en kop kaffe kære ven. Jeg har 8 minutter og 47 sekunders lydoptagelse i god kvalitet, der blot venter på at blive udbredt på en messengergruppe, som vi forener os i.
Det er endog selve bekræftelsen!
Hvis det kan lade sig gøre.
Ellers må een starte gruppen.
Vil I være med?
"Ah, kaffen varmede godt i halsen, og nu var humøret igen på vej op. Der er også en dag i morgen"

Mega godt, Bent!
Læg det på youtube.
Gælder mig til at høre det! Du deler bare linket her.
Senest rettet af Pede8000 07 feb 2019, 18:36, rettet i alt 1 gang.
Pede8000. Jeg kan ikke lægge det ud på YouTube som jeg tidligere har gjort.
Vedkommende risikerer jo så meget. Jeg har givet kildebeskyttelse som jeg også gøre i research af mine bøger. Så meld jer blot til i en lukket gruppe på Messenger. Det er sgu da første gang at vi prøver det sammen. :)
Hold da op en gang suppe du får spildt der. kildebeskyttelse? For hvad, at manden mener det du snakker om er korrekt. Lad os hellere læse din tekst og erfare at forretningen kan sagsøge dig for at optage og sprede en samtale , som du ikke har fået forretning eller personens godkendelse til at gøre? For det har du vel ikke? Så findes dette, så vil det aldrig nå overfladen, da du kan risikere at du bryder loven der.

Hvorfor tror du at mange selskaber man ringer til, må starte med at sige, at samtalen optages til videre brug i træning af medarbejdere? Så glem det, det er nok mere ulovligt end andet.

Og igen, endnu en opdigtet historie.

Referencer: https://www.datatilsynet.dk/emner/overv ... nsamtaler/

Hemmelig aflytning eller optagelse af samtaler mellem andre er forbudt efter straffelovens § 263
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8