Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Bent, hvis det er dit private nummer, skal du nok ikke have det stående i en offentlig tråd.
Du kunne give det i en PB, tror jeg er bedre.

Bare et råd.
Tak. Pede8000. Ja, det er mit private nummer, der står åbent i dag, så jeg kan bevise både min ægthed og at jeg står ved , hvad jeg skriver om.
Når folk kontakter mig telefonisk, så kan jeg også fastslå deres ægthed, hvis de ikke også skjuler deres identitet der.

Dette ud fra følgende:

Sådan identificerer man en troll
* Anvendelse af grimt og nedsættende sprog og ad hominem angreb (at angribe dig som person i stedet for det, I diskuterer)
* Manglende evne til at lytte til fornuft
* Manglende personlige billeder på profilen
* Hurtig besvarelse, som angiver store mængder af fritid eller intet bedre at lave end at starte slagsmål på internettet

Tak igen Pede8000 for at du advarer mig.
Fok kan også vælge at skrive en PB.
Martin Sjøstrand skrev:Jeg er bare nysgerrig, inden man ringer til dig.... hvordan skal en telefonsamtale med dig bekræfte ægtheden af din historie? Jeg vil da hellere høre fra sælgeren, eller høre fra admins her på siden, der måtte have snakket med sælgeren, efter du vel har sørget for at de har fået bekræftet din historie?
Tak Martin. Prøv at rInge til mig, så får får du også forklaringen.
Simon R. skrev:Hold kæft hvor sjovt! Bents historie fra "forretningen" må være årets sjoveste forumindlæg, jeg kan næsten ikke holde op med at grine:) At han tror, nogen vil købe så åbenlyst en hjemmeskrevet historie... Ja, som andre skriver, han har 0% troværdighed tilbage her. Ikke at den lå meget over et par % før men nu er den da i bedste fald 0. Men for fanden, det er sjov læsning. Har læst det tre gange nu.
Ring venligst til mig kære Simon. Jeg tror, at du bliver behageligt overrasket.
Dine mails bringer ikke rigtig mere lys over sagen, da du ikke deler butikkens navn og lokation. Hvis vi skal følge op på noget som helst, så sker det via vores pressekontakter, men vi skyder altså ikke med spredehagl og skriver til alle på baggrund af den historie du har skrevet herinde.

Hvis du ligger inde med optagelser fra din kilde, så kan du dele den via digitale medier, så skal vi videregive den samtidigt med en henvendelse til den kæde du mener den kommer fra. Som sagt, så deler jeg ikke dit overdrevne syn på den her sag og slet ikke i en grad hvor vi to skal til at tale i telefon om det.

Kort sagt: Giv os noget som kan bruges til at få officielle udtalelser, ellers tager vi den ikke videre.

Hvis du vil klage over indlæg - som du giver udtryk for i din mail til os - så brug indrapporteringsfunktionen i forum. Den er til for det samme. Deri kan du anmelde de indlæg du føler dig krænket over, og så tager vi dem ét for ét. Igen så vil vi ikke moderere med spredehagl i en tråd på baggrund af dine fortolkninger af hvad “personangreb” er for en størrelse. Og helst vil jeg jo slet ikke moderere i noget.

Tråden får lov at leve endnu, men det er på lånt tid.
Hvem er du mon som menneske, Simon R?
Jeg vil jo gerne, at du med fakta modbeviser mine links. Så jeg bliver klogere og overbevist. Det ville glæde mig meget. Så hjælp mig.
Det er i bund og grund jo sandheden, som vi alle søger.
Hvad er det som vi senere kan sige: at vi ved?
Ikke kun det, som vi troede eller gættede på. Ikke det vi forsvarede, men ikke vidste.
Psykisk i vor hjerne er det sådan, at det vi ved, med andre ord; menneskelig viden, ligger et niveau over det som vi tror. Derfor er fakta det optimale.
Så kære Simon hjælp med at finde det optimale, så vi alle kan lære og forstå. Både du og jeg. Det koster intet.

Og ikke mindst udvikle både os selv og teknologien sammen i fred og fordragelighed.
Det er jo det vidunderlige og flotte som fx LG jo gør lige nu omkring problemet.
Hvis LG blot afviste og forsvarede, hvad ville der så ske?
Med deres udvikling.?Med deres manglende hjælp overfor kunderne? Svaret er, at så ville de tabe alt.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8