Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MRP9000
Hey folkens

Hvad ville i anbefale af 49” skærme med ips panel? Havde lidt dette i tankerne 49" LG SK8100 som er på bud til 4400 kr. Men er dette toppen af skærme inden for ips paneler? Eller er der bedre alternativer?
Brugeravatar
Af Pede8000
Det var da et sindsygt kedeligt tv. Hvad skal du bruge det til?
Af Grandahl
Nu er alt vel indviduel Pede.. LG’s 8 og 9 serie er helt sikkert i den bedre ende af IPS skærme, så det valg er nok ikke helt hen i vejret.. En del har også handlet Phillips Pus 8303 ind når den har været på bud.. Lidt forskellige tilbagemeldinger på den synes jeg.. Men så fik du et alternativ..
Af MRP9000
Pede8000 skrev:Det var da et sindsygt kedeligt tv. Hvad skal du bruge det til?

Tv’et skal primært bruges til alm tv kiggeri via stofa antenne og streaming fra Netflix osv :)
Af MRP9000
Grandahl skrev:Nu er alt vel indviduel Pede.. LG’s 8 og 9 serie er helt sikkert i den bedre ende af IPS skærme, så det valg er nok ikke helt hen i vejret.. En del har også handlet Phillips Pus 8303 ind når den har været på bud.. Lidt forskellige tilbagemeldinger på den synes jeg.. Men så fik du et alternativ..
Takker for dit input grandahl :) havde kigget på pus8303, dog er jeg ikke helt vild med deres børstet stål design :)