Log ind med sociale netværk
14 jan 2019, 20:39
teandersen skrev:Jeg har Google assistent på mit 65xe9005. Det virker fint....Måske du så vil være behjælpelig med at fortælle/oplyse trådstarter om hvor/hvordan du har fået assistenten på dit TV ?
Philips 77OLED809/12, Eversolo AMP-F2, Wharfedale EVO 4.4, Wiim Ultra.
14 jan 2019, 22:41
teandersen skrev:Jeg har Google assistent på mit 65xe9005. Det virker fint....Lad mig høre hvordan du fik det? Og hvad kan den?
Mvh Mikael
LG B1 65" m. FancyLeds ambilight - LG SP8Y soundbar - PS5
LG B1 65" m. FancyLeds ambilight - LG SP8Y soundbar - PS5
15 jan 2019, 07:37
Hej, jeg umiddelbart ikke gjort noget for at få det til at virke. Jeg opdaterede til seneste firmware da jeg installerede tv'et hen over julen. Jeg har ikke brugt det synderligt meget, men det kan f.eks. skifte kanal hvis man beder om det, skifte til Netflix e.lign.
Mht Netflix så bemærkede jeg i øvrigt at en opdatering forleden skulle gøre Netflix kompatibel med assistenten, men har ikke tjekket hvordan det virker.
Ellers kan man anvende de øvrige funktioner som også er tilgængelige på smartphone.
Jeg har en Sony HT-ST5000 soundbar og Ved faktisk ikke om assistenten evt. anvender en mikrofon i soundbaren, og det kan forklare hvorfor det virker for mig
Tjekker lige i eftermiddag....
Mht Netflix så bemærkede jeg i øvrigt at en opdatering forleden skulle gøre Netflix kompatibel med assistenten, men har ikke tjekket hvordan det virker.
Ellers kan man anvende de øvrige funktioner som også er tilgængelige på smartphone.
Jeg har en Sony HT-ST5000 soundbar og Ved faktisk ikke om assistenten evt. anvender en mikrofon i soundbaren, og det kan forklare hvorfor det virker for mig
Tjekker lige i eftermiddag....
20 jan 2019, 20:44
En lidt forsinket opdatering. Assistenten kræver ikke soundbar tændt. Jeg er i tvivl om det jeg kalder assistent er dét trådstarter kalder Google search. Den "taler" ikke tilbage, men man kan andet end search, bl.a. skifte programmer, starte og søge på Netflix etc. Funktionen forstår utroligt godt ordene man siger, men relativt sjældent meningen. Det kræver nok lidt mere arbejde fra Google/Sonys side før det for alvor bliver funktionelt....
20 jan 2019, 20:59
Så er det blot søgefunktionen du har. Assistenten kan en del mere og lærer så at sige dig at kende. Den kan også svare dig tilbage og interagere i en konversation.
20 jan 2019, 21:00
Mon ike google assistent aktiveres på tv, ved at tale til det? Skal man stadig bruge MIC knappen på den google assistent funktion? Det må Z/AF9 ejere vide noget om og kunne forklare præcis hvad man får / ikke får.
Jeg glemte i mit tidligere indlæg, at det som Rasmus kaldte tv specifikke funktioner, er vel dem vi ser på mobilen når vi vel have alle søgninger på google search, eller åbne netflix på telefonen, eller bare se vejen til McD
Det kan jeg klart nok ikke gøre på mit Sony TV (endnu).
Og jeg kan ikke starte Netflix her, kun vise resultater for Netflix film/serier, som vist altid vises når det er søgninger på titler.

Jeg glemte i mit tidligere indlæg, at det som Rasmus kaldte tv specifikke funktioner, er vel dem vi ser på mobilen når vi vel have alle søgninger på google search, eller åbne netflix på telefonen, eller bare se vejen til McD
Og jeg kan ikke starte Netflix her, kun vise resultater for Netflix film/serier, som vist altid vises når det er søgninger på titler.
Torben Rasmussen skrev:Så er det blot søgefunktionen du har. Assistenten kan en del mere og lærer så at sige dig at kende. Den kan også svare dig tilbage og interagere i en konversation.Der fik du vist svaret på mine antagelser der
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto